DS System Kft. Költöztetési szolgáltatásával kapcsolatos információk:
Amivel tud többet nyújtani cégünk, mint egy csak „költöztető profilú” cég
A DS System Kft.–nek ugyan irodabútor kereskedelem a fő profilja, de ezzel összefüggésben logisztikai feladatokat: szállítást, rakodást, és összeszerelést szervez, és végez évek óta.
Azok a dolgozók, akikkel az elmúlt évek projektjein együtt dolgoztunk, – és akikkel az ÖNÖK költöztetésénél is együtt dolgoznánk -, azok viszont profi költöztetők, szállítók napi szinten is, kiegészítve azzal, a csak hosszú évek alatt megszerezhető rutinnal, és tanulással, ami speciálisan az irodabútorokra, irodatechnikára vonatkozik.
Mivel úgy gondolom a költöztetés egy picit bizalmi alapon is működik, és azok a cégek, – akik talán éppen ezért a komplexebb tudásért bíztak meg bennünk, – azok teljes mértékben elégedettek voltak az elvégzett munkánkkal.
Az eddigi tapasztalat alapján a következő ütemrendet javasoljuk egy komplett költözésnél:
- a költözés előtt az összes bútordarabra, azonosítási címkét ragasztunk, az új helyszín koordinátáival
- dobozokat adunk, hogy a konténerekből a személyes-, illetve egyéb bizalmas anyagokat be tudják csomagolni a dolgozók
- szükségünk van az új irodaterület berendezési alaprajzára, osztályok / divíziók bejelölésével, a konkrét dolgozók nevével, ( vagy bármilyen egyértelműen beazonosításra alkalmas adattal ), szobaszámokkal.
Az árajánlatunk tartalmazza a költözés során felmerülő összes költségeket, a kért mobiliák, beleértve a képek, virágok, dekorációk szét -, illetve összeszerelését, rakodást és csomagolást (a csomagolóanyaggal együtt), az átszállítást, az új területen a megadott alaprajz szerinti elhelyezést, a felesleges csomagoló anyag elszállítását.
Bízom benne, hogy, hogy Önök is megtisztelnek bizalmukkal bennünket!
Tisztelettel,
Nagy Árpád
Ügyvezető